Free 3D printer for Christmas, Only one! M301 3D Printer!
Re: Free 3D printer for Christmas, Only one! M301 3D Printer
Ohh,,i am so sad i have just discovered your excellent products.
any chance of christmas in july?
i could give your products exposure in my area and social media for sure !
any chance of christmas in july?
i could give your products exposure in my area and social media for sure !
Re: Free 3D printer for Christmas, Only one! M301 3D Printer!
Hello,
Bonjour,
You can find the original text translated into English following this original French text.
Vous trouverez le texte original traduit en anglais à la suite du présent texte originale en français.
J'ai acheté une Geeetech Rostock 301 le 24 septembre 2016 et elle ne fonctionne toujours pas correctement.
Je déconseille la totalité des produits Geeetech pour leurs piètres qualités et surtout pour la très grande pauvreté de leur service après-vente (SAV). Ils se moquent et se foutent de leurs clients. Quatre fois sur cinq, ils ne te répondent pas et quand ils te répondent, leurs réponses sont partielles ou à côté de la question et ils font semblant de ne pas comprendre le problème et ne pas connaitre le problème, ce qui est faut. Il connaissent très bien les problèmes et les solutions. Leur objectif est de décourager la clientèle de faire des réclamations de toutes les manières possibles et en répondant le plus tardivement possible. Cela prend des mois pour le moindre des petits problèmes.
De plus, malheureusement, Geeetech, semble-t-il, ne respecterait pas la licence GNU GPL v3. de Marlin et n'offre pas les sources du micrologiciel de la carte contrôleur GTM32 Pro de la M301.
Voir :
http://reprap.org/wiki/Delta_Rostock_mini_G2s
et
https://github.com/MarlinFirmware/Marlin/issues/3081
et
https://www.reddit.com/r/3Dprinting/com ... _question/
Dommage que j'ai trouvé ces pages dans la semaine qui a suivi mon achat et non une semaine avant pour m'éviter cette grave erreur.
Fausse représentation, illégalités, service après-vente inexistant, mépris des clients, etc., c'est le quotidien de Geeetech, semble-t-il !
C'est inadmissible et intolérable ! Consommer, c'est voter, mais je n'ai pas voté pour ça. Si je ne peux imprimer correctement avec cette imprimante, je vais leur faire de la publicité pour 600 $ CAD chaque semaine, pour qu'il change leurs politiques jusqu'à ce que j'ai une imprime qui fonctionne comme le prévoie leur publicité et devis technique. J'ai la tête dure et je suis patient avec beaucoup d'endurance, comme un marathonien et j'ai tout mon temps !
Cordialement,
L'ami René
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Hello,
Excuse me, I am unilingual francophone and I use Google translator to translate the texts of the forum in French and to write to you in English. Thank you for your understanding and your indulgence for these texts translated mechanically!
I bought a Geeetech Rostock 301 on September 24, 2016 and it still does not work properly.
I advise against all the Geeetech products for their poor qualities and especially for the very great poverty of their after-sales service (SAV). They laugh and scare their customers. Four times out of five, they do not answer you and when they answer you, their answers are partial or beside the question and they pretend not to understand the problem and not know the problem, which is necessary. They know very well the problems and the solutions. Their objective is to discourage customers from making claims in all possible ways and responding as late as possible. It takes months for the slightest of minor problems.
Moreover, unfortunately, Geeetech, it seems, would not respect the license GNU GPL v3. From Marlin and does not offer the firmware sources for the M301 GTM32 Pro controller card.
See :
http://reprap.org/wiki/Delta_Rostock_mini_G2s
and :
https://github.com/MarlinFirmware/Marlin/issues/3081
and :
https://www.reddit.com/r/3Dprinting/com ... _question/
Too bad I found these pages in the week that followed my purchase and not a week before to avoid this serious mistake.
Misrepresentation, illegalities, non-existent after-sales service, contempt for customers, etc., is the daily newspaper of Geeetech, it seems!
This is unacceptable and intolerable! Consuming is voting, but I did not vote for it. If I can print correctly with this printer, I will advertise them for $ 600 CAD every week so that it changes their policies until I have a printout that works as advertised and advertised technical. I have a hard head and I am patient with a lot of endurance, like a marathon runner and I have all my time!
Cordially,
The friend René
Bonjour,
You can find the original text translated into English following this original French text.
Vous trouverez le texte original traduit en anglais à la suite du présent texte originale en français.
J'ai acheté une Geeetech Rostock 301 le 24 septembre 2016 et elle ne fonctionne toujours pas correctement.
Je déconseille la totalité des produits Geeetech pour leurs piètres qualités et surtout pour la très grande pauvreté de leur service après-vente (SAV). Ils se moquent et se foutent de leurs clients. Quatre fois sur cinq, ils ne te répondent pas et quand ils te répondent, leurs réponses sont partielles ou à côté de la question et ils font semblant de ne pas comprendre le problème et ne pas connaitre le problème, ce qui est faut. Il connaissent très bien les problèmes et les solutions. Leur objectif est de décourager la clientèle de faire des réclamations de toutes les manières possibles et en répondant le plus tardivement possible. Cela prend des mois pour le moindre des petits problèmes.
De plus, malheureusement, Geeetech, semble-t-il, ne respecterait pas la licence GNU GPL v3. de Marlin et n'offre pas les sources du micrologiciel de la carte contrôleur GTM32 Pro de la M301.
Voir :
http://reprap.org/wiki/Delta_Rostock_mini_G2s
et
https://github.com/MarlinFirmware/Marlin/issues/3081
et
https://www.reddit.com/r/3Dprinting/com ... _question/
Dommage que j'ai trouvé ces pages dans la semaine qui a suivi mon achat et non une semaine avant pour m'éviter cette grave erreur.
Fausse représentation, illégalités, service après-vente inexistant, mépris des clients, etc., c'est le quotidien de Geeetech, semble-t-il !
C'est inadmissible et intolérable ! Consommer, c'est voter, mais je n'ai pas voté pour ça. Si je ne peux imprimer correctement avec cette imprimante, je vais leur faire de la publicité pour 600 $ CAD chaque semaine, pour qu'il change leurs politiques jusqu'à ce que j'ai une imprime qui fonctionne comme le prévoie leur publicité et devis technique. J'ai la tête dure et je suis patient avec beaucoup d'endurance, comme un marathonien et j'ai tout mon temps !
Cordialement,
L'ami René
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Hello,
Excuse me, I am unilingual francophone and I use Google translator to translate the texts of the forum in French and to write to you in English. Thank you for your understanding and your indulgence for these texts translated mechanically!
I bought a Geeetech Rostock 301 on September 24, 2016 and it still does not work properly.
I advise against all the Geeetech products for their poor qualities and especially for the very great poverty of their after-sales service (SAV). They laugh and scare their customers. Four times out of five, they do not answer you and when they answer you, their answers are partial or beside the question and they pretend not to understand the problem and not know the problem, which is necessary. They know very well the problems and the solutions. Their objective is to discourage customers from making claims in all possible ways and responding as late as possible. It takes months for the slightest of minor problems.
Moreover, unfortunately, Geeetech, it seems, would not respect the license GNU GPL v3. From Marlin and does not offer the firmware sources for the M301 GTM32 Pro controller card.
See :
http://reprap.org/wiki/Delta_Rostock_mini_G2s
and :
https://github.com/MarlinFirmware/Marlin/issues/3081
and :
https://www.reddit.com/r/3Dprinting/com ... _question/
Too bad I found these pages in the week that followed my purchase and not a week before to avoid this serious mistake.
Misrepresentation, illegalities, non-existent after-sales service, contempt for customers, etc., is the daily newspaper of Geeetech, it seems!
This is unacceptable and intolerable! Consuming is voting, but I did not vote for it. If I can print correctly with this printer, I will advertise them for $ 600 CAD every week so that it changes their policies until I have a printout that works as advertised and advertised technical. I have a hard head and I am patient with a lot of endurance, like a marathon runner and I have all my time!
Cordially,
The friend René
Un pour tous et tous pour un !
One for all and all for one !
-------------------------------------
Mon imprimante modifié : http://forums.reprap.org/read.php?178,781375,781375
Voir aussi pour mes pièces : https://www.thingiverse.com/thing:2464177
One for all and all for one !
-------------------------------------
Mon imprimante modifié : http://forums.reprap.org/read.php?178,781375,781375
Voir aussi pour mes pièces : https://www.thingiverse.com/thing:2464177
Re: Free 3D printer for Christmas, Only one! M301 3D Printer!
Any chance left?
Re: Free 3D printer for Christmas, Only one! M301 3D Printer!
Lami Rene
I have followed your comments for a long time now. Thank you. Your comments have been very helpful.
I agree that the quality is limited and i have not heard responses from support as well.
Perhaps we can work together to get these printers working?
I am new to 3d printing and learning still.
I have read your recommendations for modifications.
Do you think these mods will fix my problem of inconsistent leveling?
One other problem i have is that it is not putting out enough material when printing.
The feed motors are not skipping or slipping.
Is this a firmware setting or is the teflon modification a good fix for this?
Thank you for you time!
medajim.
I have followed your comments for a long time now. Thank you. Your comments have been very helpful.
I agree that the quality is limited and i have not heard responses from support as well.
Perhaps we can work together to get these printers working?
I am new to 3d printing and learning still.
I have read your recommendations for modifications.
Do you think these mods will fix my problem of inconsistent leveling?
One other problem i have is that it is not putting out enough material when printing.
The feed motors are not skipping or slipping.
Is this a firmware setting or is the teflon modification a good fix for this?
Thank you for you time!
medajim.
Re: Free 3D printer for Christmas, Only one! M301 3D Printer!
Hello medajim,
Bonjour medajim,
You will find the original text translated into English following this original French text.
Vous trouverez le texte original traduit en anglais à la suite du présent texte original en français.
Est-ce qu’aujourd'hui vous réussissez de belles impressions avec votre imprimante delta Geeetech Rostock 301 (M301) ?
Pas moi, je l'ai acheté le 24 septembre 2016 et reçu le 27 octobre 2016, mais aucune impression à ce jour, que des pièces défectueuses ou des erreurs de conception dans le choix des pièces ! Je suis en attente de pièces de remplacements.
Si comme moi vous n'avez pas de belles impressions 3D, voir des pistes de solution dans le sujet suivant :
http://www.geeetech.com/forum/viewtopic ... 27&t=18578
Cordialement,
L'ami René
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Hello medajim,
Excuse me, I am unilingual francophone and I use Google translator to translate the texts of the forum in French and to write to you in English. Thank you for your understanding and your indulgence for these texts translated mechanically!
Do you make today beautiful prints with your Geeetech Rostock 301 (M301) delta printer?
Not me, I bought it on September 24, 2016 and received on October 27, 2016, but no impression to date, that defective parts or design errors in the choice of parts! I'm waiting for replacement parts.
If like me you do not have beautiful 3D impressions, see solution tracks in the following subject:
http://www.geeetech.com/forum/viewtopic ... 27&t=18578
Cordially,
The friend René
Bonjour medajim,
You will find the original text translated into English following this original French text.
Vous trouverez le texte original traduit en anglais à la suite du présent texte original en français.
Est-ce qu’aujourd'hui vous réussissez de belles impressions avec votre imprimante delta Geeetech Rostock 301 (M301) ?
Pas moi, je l'ai acheté le 24 septembre 2016 et reçu le 27 octobre 2016, mais aucune impression à ce jour, que des pièces défectueuses ou des erreurs de conception dans le choix des pièces ! Je suis en attente de pièces de remplacements.
Si comme moi vous n'avez pas de belles impressions 3D, voir des pistes de solution dans le sujet suivant :
http://www.geeetech.com/forum/viewtopic ... 27&t=18578
Cordialement,
L'ami René
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Hello medajim,
Excuse me, I am unilingual francophone and I use Google translator to translate the texts of the forum in French and to write to you in English. Thank you for your understanding and your indulgence for these texts translated mechanically!
Do you make today beautiful prints with your Geeetech Rostock 301 (M301) delta printer?
Not me, I bought it on September 24, 2016 and received on October 27, 2016, but no impression to date, that defective parts or design errors in the choice of parts! I'm waiting for replacement parts.
If like me you do not have beautiful 3D impressions, see solution tracks in the following subject:
http://www.geeetech.com/forum/viewtopic ... 27&t=18578
Cordially,
The friend René
Un pour tous et tous pour un !
One for all and all for one !
-------------------------------------
Mon imprimante modifié : http://forums.reprap.org/read.php?178,781375,781375
Voir aussi pour mes pièces : https://www.thingiverse.com/thing:2464177
One for all and all for one !
-------------------------------------
Mon imprimante modifié : http://forums.reprap.org/read.php?178,781375,781375
Voir aussi pour mes pièces : https://www.thingiverse.com/thing:2464177
Re: Free 3D printer for Christmas, Only one! M301 3D Printer!
Thanks for your solution.Lami René wrote: ↑Fri Jun 30, 2017 12:02 pmHello medajim,
Bonjour medajim,
You will find the original text translated into English following this original French text.
Vous trouverez le texte original traduit en anglais à la suite du présent texte original en français.
Est-ce qu’aujourd'hui vous réussissez de belles impressions avec votre imprimante delta Geeetech Rostock 301 (M301) ?
Pas moi, je l'ai acheté le 24 septembre 2016 et reçu le 27 octobre 2016, mais aucune impression à ce jour, que des pièces défectueuses ou des erreurs de conception dans le choix des pièces ! Je suis en attente de pièces de remplacements.
Si comme moi vous n'avez pas de belles impressions 3D, voir des pistes de solution dans le sujet suivant :
http://www.geeetech.com/forum/viewtopic ... 27&t=18578
Cordialement,
L'ami René
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Hello medajim,
Excuse me, I am unilingual francophone and I use Google translator to translate the texts of the forum in French and to write to you in English. Thank you for your understanding and your indulgence for these texts translated mechanically!
Do you make today beautiful prints with your Geeetech Rostock 301 (M301) delta printer?
Not me, I bought it on September 24, 2016 and received on October 27, 2016, but no impression to date, that defective parts or design errors in the choice of parts! I'm waiting for replacement parts.
If like me you do not have beautiful 3D impressions, see solution tracks in the following subject:
http://www.geeetech.com/forum/viewtopic ... 27&t=18578
Cordially,
The friend René
Charlie